Det var ett tag sen

Nu kommer äntligen min uppdatering :) Till mitt försvar så ska jag väl säga att jag har jätte ont i min arm. Det är nån sena eller nått som hamnat i kläm tror jag, det börjar bakom axeln sen har jag ömma och då menar jag JÄVLIGT ONDA punkter hela vägen ner över armen och ner till överdelen av handen. Har ständig värk och svårt att sova pga den jävulens armen!!! Så att sitta vid datorn är en plåga, då blir den iskall och jag känner knappt fingrarna. Nog om detta, nu till lill trollets 2 års dag.

Som många kanske märkte så hade vi en grattis annons i Happisbladet till henne och där glömde jag skriva in Rasmus!!! Satt och kollade in vad jag skrivit och tyckte det såg ut som det var lite namn där... det brukar vara mer tänkte jag men kopplade inte. Dagen därpå så läste jag upp till Danne vad jag skrivit och då säger han, -Du kunde ju tagit med Rasmus!! Danne tänkte rätta till mitt lilla fel och satte in henne i smyg på family. se utan att säga till mig och det samma gjorde jag utan att säga till Danne. Så dagen därpå så gick vi båda och vaktade sidan så sär i smyg för att överraska varann :) Men där hade vi båda två med alla namnen

Mer att läsa om denna dag finns under "Savannah fyllde 2 år" Jag har äntligen tagit ur bilderna från kalaset och här kommer dom. Ni får ursäkta den torftiga duknigen och utsmyckandet (det var faktiskt rätt fint i verkligeheten) men vi lever ju under "rep" så att säga

     
Presentöppning        Blåsa ljusen med store bror Jonte

     
Lite bilder på främmandet.

Jag ser så taskig och skut ut på alla bilder så jag vägrar sätta in nån där man ser mig ordentligt!!! Fast det är kanske så att jag måste acceptera att så ser jag ut, ser kanske inte ut som nån filmstjärna direkt :) Folk kom i olika omgångar under hela dagen och kvällen. Vissa glömde jag att fota och andra (såna som äger goldens) fick jag inte fota utan att bli mordhotad..... nå nästan ialf. Savannah och Anka hade så kul med varann, gjorde frissor, kammade o satte snoddar på varann. Hon e en riktig lady, Savannah.

                 image111
Så här såg gumman ut efter fikat och all uppståndelse, rätt trött var hon min lilla tös

Kommentarer
Postat av: Pian

Djäklar vad Savannah är lik Alva!!! och du och Petra!!

2007-11-07 @ 08:43:38
Postat av: Anna

Pian
Ja vi är ju släkt hela högen så nån likhet borde vi ju ha :)

2007-11-07 @ 09:57:22
Postat av: MorsanBaloo

Vaddå,klart du är en filmstjärna! :)
Jag trodde det var Happisbladet som slarvat bort Rasmus´namn.;)
Grattis till lilltösen i efterskott.

2007-11-07 @ 11:42:45
Postat av: MorsanBaloo igen

Glömde skriva att den tårtan såg supersmarrig ut! *mumsfilibabba*

2007-11-07 @ 11:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0