Migrän

Alltså jag har börjat få migrän. Jag hade ju migrän liknande attacker när Dennis var liten. Men sen har det varit borta.Men nu har jag börjat få igen. I tre dagar!!! har jag haft en jävla huvudvärk och spytt. Helt otroligt! Igår började det dunka vid 11 på jobbet, när jag kom hem var det bara och spy, spydde två gånger, tog en treo och gick och la mig. Sen var det lugnare när jag klev upp. Tur är att man har vänner med medikamenter. Sanna som har haft migrän hela livet kom förbi igår med piller till mig. För tror ni inte att det började banka på i skallen på kvällen igen, men tog en sån "riktig" migrän tablett och det släppte. Gud så skönt.

Nu är det bara två valpar kvar, Marias och den som ska till Kalix. Maria hämtar idag vid 14 tiden så hon...... det känns lite trist faktiskt. Dom är så söta nu. Sen har jag tagit upp dom från källaren, så de har sin lilla hage vid Exo. I morse när jag klev upp så började dom och gnälla, tog ut dom och de kissade och bajsade båda två. Sen la jag tillbaka dom och de somnade om. Dom har blivit så duktiga.

Nej, nu hör jag att min lilla vän har börjat vakna, sitter på jobbet. så nu drar jag. Bloggar mer senare, vi har ju kalas idag, Rasmus har ju fyllt 5 år :)

Ha det gött så hörs vi

Kommentarer
Postat av: Irina

Tur du fick riktig medicin, migrän är bland d jävligaste som finns.

2007-11-26 @ 11:26:03
URL: http://carwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0