Toan och bilder

Måste bara köra en liten uppdatering av toaletten med

Den är nu färdig kaklad, fogad och siliconad :)) På Onsdag kommer Lasse och lägger klinkersen, svart ska det vara, det ska bli så kul. Har sattit in lite bilder på den.

        

Den gråa delen ska bli min sminkhörna, ett sminkbord som ska vara sandfärgat (äggskalsvit typ) ska stå under fönstret. Vill ha ett i gammal stil med svängda ben osv. Men det är svårt att få tag på dom, har raggat sen våren. Jo, det finns men alla är söderut!!! Sen ska jag sätta upp spott lights, en helfigurs spegel på ena sidan, hyllor för mina hårprodukter (som börjar bli jävligt mycket) krokar för mina hår uppsättningar, förvaring för locktångar och annat. Ooooo vad jag längtar att få ha det fiiiint i den. Jo vi ska ha små kristall kronor i taket, en i smink delen och en i den andra delen. Sen skulle ni se min kommod med spgel till. Den är hur snygg som helst. Det kommer att kännas som att man bajjar väldigt kungligt :D

Ha det gött mina vänner så hörs vi

Kommentarer
Postat av: MorsanBaloo

Åhhh, snyggt som fan! Det kommer nog bli så att du får bajja i andra toan, den här är alldeles för fin fö sånt. ;)

2007-11-27 @ 07:49:55
Postat av: Pian

Håller med föregående talare!! man törs nog inte börja bajja i den nya toan, det blir ju hur snyggt som helst. Venus trivs och mår bra, vilken härlig hund det är, han kommer att bli något alldeles extra!!

2007-11-27 @ 08:48:26
Postat av: Anna

Hejsan brudar
Nä man får nog släppa bajjen med andakt, se till att man prickar mitt i så det inte blir nått på sidorna. Spraya med "godlukt" man bör inte lämna några odörer bakom sig :)

2007-11-27 @ 09:34:50
Postat av: Sanna

Vilken tur att jag hade den där toarullshållaren som matchar ditt smink bord. =)
Ja nu får man skita med andakt så att säga, och bara dom som bajsar med blomdoft har tillträde eller???
Kommer förbi idag om allt går som jag har tänkt.
Tack Anna! ännu en gång för din omtanke om oss och för allt som händer just nu!!!
Kramisar

2007-11-28 @ 05:51:21
URL: http://whitewolf.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0