Bläää

Vad jag är trött igen!!! Det har som vanligt blivit lite sömn under helgen. Natten mot lördag sov jag ett par timmar mellan halv 5 och 6, vaknade till flera gånger där emellan med. Rasmus och jag låg på soffan och slö kolla tv till halv 8 då vaknade lillsyster så då var det kört :)

Jobbade naturligtvis på lördan då, 12-22! Anka hade fest och de ville att jag skulle komma dit ef jobbet men jag promenerade runt på ögonbrynen *som den gode Kerstin brukar säga*  vid det laget. Söndag var det kalas så nu är jag trött!!!! Tror att jag går med Rasmus i säng vid 20.30. Så känns det just nu ialf.

Huvudet är fullt av det här och det här borde jag gör, det här och det här måste jag göra och det hjälper inte till precis, bara jag råkar närma mig vad hjärnan pysslar med så känner jag bara ooooo nej, jag tror det blir sängen ialf

Fick en bild på mailen av Sanna, den ska illusterar en kvinnas hjärna, tyckte den var rätt bra :)

Var enda av dessa små blå kulor är en tanke på någonting som
måste göras, ett beslut eller ett problem som måste lösas. 

image104
 
En man har endast två kulor, och dom är han fullt upptagen av

Kommentarer
Postat av: Eira

*asg* ja... den bilder säger en hel del! Och det är nog skillnade på kvinnors och karlars hjärnor...eh, menar kulor!

2007-10-29 @ 19:14:39
Postat av: Pian

Bra beskriving av min hjärna, konstigt att man inte förlorat förståndet ännu? och det stämmer att en karl bara behöver tänka på två kulor!! fast egentligen ska man som kvinna måsta hålla reda på dom kulorna också jämnt och ständigt.....

2007-10-30 @ 10:43:04
Postat av: Anna

Pian
Jo skrattar, det kan nog oxå stämma :D

2007-10-30 @ 13:14:05
Postat av: Johanna

Jag vill tacka dig för att du följde med mamma till Kemi. Du var ett mycket stort stöd för henne. @-->--- Det känns skönt att det hela gick lugnt och fridfullt, men som det alltid är så känns det jobbigt, jobbigt för att jag inte hann ta farväl av henne ordentligt, för att hon inte längre kommer att komma trappandes in i vardagsrummet och lägga sig bakom en som hon alltid gjort. Det är svårt, kommer alltid vara svårt att ta farväl av en familjemedlem, ens kamrat, ens älskade husdjur. Men som sagt var, vi ska tänka på dem positiva saker, som att hon nu inte har krämpor något mer, och att hon Säkert redan nu sitter bredvid mormor på en antik och vacker bänk uppe i himmelen. *tår* Tack Anna, verkligen! kramar

2007-10-30 @ 14:02:47
URL: http://iohannaa.doggyblogg.se
Postat av: Georgjennifer

Great site, keep up the great work

2009-01-19 @ 14:57:48
URL: http://georgjennifer.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0