jo nu minns jag

Jag har faktiskt varit så sjuk att jag var helt utslagen i några dagar. Det var 1986, då åkte jag på sån lunginflammation att jag inte skulle önskat det till min värsta ovän. Jag hade 42 graders feber, de ville lägga in mig på lassa men jag vägrade... hm man fick ju inte röka där. Och rökte det gjorde jag, jag minns att jag kröp in till Levi på midsommar afton. Han hade ungarna (Linda, Conny och Petra, de var små då) envist skulle jag nog röka :)

Jo och en gång i början av 90 talet, då var det oxå lunginflammation. Men den var lite lindrigare, då hade jag hög feber i två till tre dar. Så jag och lunginflammationer är ingen vidare kombination tydligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0