Blommor o ingen bakis


Tog inte med kameran igår på festen. Jag vet att Petra skulle fota så jag får ta lite bilder av henne istället. Festen var jävlgt rolig, vi dansade på från det att vi kom tills att vi for i princip. Conny och hans Slybullit gjorde naturligtvis enormt bra ifrån sig som vanligt. Jo och höjden av allt var att de hade repat in min önskelåt, In the name om of rock'n roll med Motley crue. Den e så jääääävla bra. Så gissa om jag vrålade när Conny sa, att de fått en önskan om en låt och så drog dom igång.

Jag gjorde ju fläskfilé till Linda, åt över 40 pers men den blev bra och var väldigt omtyckt. Fick förfrågan om recept av flera. Ja i folkmun i våra kretsar heter den ju "Marsas fläskfilé" det var hon som kom med receptet för ett par år sen. Det var en viss person på festen som satt och berömde maten högljutt och tyckte att det var det bästa han ätit, frågade om receptet av Linda men hon hänvisade till mig ;)

Jag har varit hur pigg som helst idag, steg upp redan kl 07!!! men vilade en timme på dagen. Danne har sovit fram till 16 med tung bakis (ja han var väl vaken runt en timme vid 11 tiden) Dennis har haft det minst lika tungt som Danne idag, Jonte såg lite fräschare ut ialf. Nä annat är det med gammel morsan här, full fart.

Tog lite bilder på mina ute blommor idag, dom är ännu så fina. Nästa år ska jag bara köpa såna.... jag har ingen aning om vad blommor heter, men de är vita och blå ialf :)

       
De blå, alltså kolla, dom är hur fina som
helst.

       
De vita, och dom gör nya blommkor och är full i knopp ännu!!!!

                    image73
 Det känns nästan som sommar när man ser bilderna,,, huvva lääänge dit.. :(

Kommentarer
Postat av: eira

Men du! Kan du inte slänga ut de där fläskfilé receptet då?? SNälla - så kan vi - som inte var på festen - testa o knåpa ihop nåt gott! *ler snällt*

2007-09-23 @ 19:18:44
Postat av: Tösen

GRATTIS SVELIN på födelsedagen :)!!!!
Hoppas du har haft en fin dag!
Ha det bäst!
Hälsningar från Växjö-Småland :)

2007-09-23 @ 21:54:25
Postat av: MorsanBaloo

Skönt att slippa bakisen. Det kanske berodde på att du fyllde år? :) Grattis grattis!

2007-09-23 @ 23:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0