Dag 58


Vi steg upp vid 08 tiden. Meja har sovit med oss. Hon hade släppt en liten baja på golvet :) Jag gick ut med henne, hon pissade flera gånger, bajade en gång. Förde ner henne till källaren, hon har sin valplåda där. Hon hoppade genast in och började bädda. Maten var honinte ett dugg intresserad av. Hon ville inte ens smaka, drack inget heller. Började söka termometern och vips när jag lyfte på första lådan så bara var den där, brevid låg plast skydden med! Jag kollade faktiskt den lådan igår. Tempen var 37.4. Om jag nu minns helt rätt så ska den gå ner innan valpning men det gjorde den inte för Meja sist heller, tror hon valpade på 37,7 då.

Hon är lite orolig, hon vill ut hela tiden, pissar varje gång. Har gjort iordning en korg här uppe åt henne. Hon ligger en stund, ränner efter Danne, ligger igen och vill ut. Tror hon e lite ledsen med, hon tittar mot Stefan men gör inga tecken av att vilja det. men nog saknar hon lugnet hos dom skulle jag tro. Här är ju allt annat än lugnt :)

Hon går in i Heras bur alltid lite då och då, tror det känns tryggare där fär henne. Någon form av vätska låg brevid hennes korg, luktade inget speciellt. Hann inte kolla upp det, den gode X hann vara och städa efter henne. De andra hundarna följer henne o nosar henne i baken hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0