Jobbat hela dan


Har just sattit mig här bakom datorn. Jag har jobbat hela dan och varit ooootroligt flitig, har promenixat 4 tullars rundan 2 gånger idag. Har fotot lite i köket nu innan vi river väggarna. Men då har vi ju hunnit ta bort en del skåp och sånt förstås. Men jag hittade ett gammalt foto efter ihärdigt letande från en halloween fest där man ser ungefärligt hur det sett ut. Ska slänga in det ikväll plus andra bilder.

Rev ytterligare lite skivor från väggarna när jag kom från jobbet, lagade lite mat åt de små och stora barnen. Umgicks lite med min syster, ut med hundarna osv. Ja allt som hör en eftermiddag till.

Nåväl, tar en paus till lite senare ikväll.

Ha det gott så hörs vi

Kommentarer
Postat av: Askmette

Very well done site! Please keep up the good work.

2009-03-13 @ 11:01:18
URL: http://askmette.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0