Köket tar mer form


Jag vet inte vad det tagit åt min karl men han jobbar på som en galning!!! Han måste tycka att detta är skit kul. Han tapetserade färdigt den väggen idag där kyl/frys och skafferi plus annat ska stå. Sen for han till jobbet, kom hem klockan 22 och fortsatte tapetsera! Kankse någon har slagit honom med nått??? Men nu ikväll (tänk natt) så har han börjat med fondväggen och hunnit runt det stora fönstret :) 

            
Kyl/frys väggen        Kolla, kolla!! som Henriksson skulle sagt 


Annars är allt bara fint här på storgatan, Meja och puppisarna mår bara fint och de har gått upp i vikt. Jag har fortfarande kvar samma lycko känsla i kropp och själ. Ooooja, det har varit lite små retningar som fick mig liiite ur balans men jag sinnade mig och inser när jag inte kan göra något åt saken. Man lär så länge man lever heter det ju :)

Rasmus den stackarn har nog åkt på en ögoninflamation, har börjat medicinera idag. Så han får vara hemma imorgon från dagis, det smittas ju. Sen får vi se. Savannah sover lite orolgit, har grinat ett par gånger men hon hör stormen som rasar där ute. I vårt sov rumm viner det ordentligt runt knuten ibland. Det dundrar på rätt friskt. Jag tycker det är så mysigt att ligga och lyssna på vädret.

                                                                           
                                               image53
                                               Dennis says, sleep well

Kommentarer
Postat av: Torrachel

Very good guestbook. Interesting!

2009-09-30 @ 11:00:35
URL: http://torrachel.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0