Nya bilder på valparna

Idag har jag fotat lite på valpisarna men det finns ju egentligen inte så mycket att fota just nu OM man inte har turen att de gör någon gullig lite min just då. Men nu åt dom bara. Nå jag läger in dom ialf

Annars så växer dom så att det knakar, de börjar få mer pigment på nosarna, Gaias ena fläck på örat har blivit alldelens svart. Studerade dom idag och jag tycker det har börjat glipa lite grann i ögonvrån på några av dom, så de öppnar nog ögonen i slutet på veckan.

       
Här är alla i en hög diandes, Meja gäspar trött :)

Meja är mer uppe med oss nu, skäller ofta o vill umgas en stund. Inga långa stunder men de är betydligt fler nu än vad det var förra veckan. Hon har tjuvätit av kattmaten den lilla rackarn så hon har varit lite dålig i magen. Inte lös men krämiga korvar :) Har sett att nån av valparna har samma konsistens som hon på minikorvarna.

                   image77
En söt liten valprumpa o dessa små tassar. Men nu blir det inga bilder förrän det är lite större


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0