Sitter på jobbet


Hann inte eller orkade inte blogga igår. Hade fullt upp hela dan och eftermiddagen. Tiden bara försvann och sen lovade jag Linda att göra en inbjudan till hennes 30 års fest. så jag satt med den ända till 00.30. Festen ska bli kul, Conny och deras band spelar och dom är så jä....la bra!!!

men men jag fotade lite igår när Danne satt ihop det som sedan ska bli vår lilla köksö. Idag har jag börjat jobba halv 9 på morgonen och slutar 20.30 i kväll så om jag orkar så slänger jag int ett par foton plus skriver lite om vad vi gjort.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Arneleila

It is the coolest site,keep so!

2009-02-11 @ 11:55:37
URL: http://arneleila.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0