Skumt med marsvinen

Jag hade inte hjärta att säga till Rasmus vad som egentligen hände med marsvinen. Jag tänkte säga att de for tillbaka till Sanna. Men igår innan dagis sa jag inget, tyckte inte att han skulle behöva vara ledsen på dagis. Jag jobbade på kvällen igår och frågade Danne när jag kom hem om han frågat nått om dom, men det hade ihan inte gjort. Och i dag på morgonen säger han till mig att marsvinen har farit till Sanna!!! Och jag vet inte hur han vet det? ingen har sagt det till honom.

Köket har stått still i ett par dar. Igår var vi och bytte in överskåpen. Vi har ju "Värde" kök och när vi beställde köket så sa de att de överskåp vi ville ha har utgått ur sortimentet, vi tog då faktum stomme och en lucka i björk. Men nackdelen med detta var att faktum stommen är vit och Värdes stomme är björk. Men då upptäckte vi att de har de luckor vi villa ha faktiskt fanns igen, så vi fick byta in mot de vi ville ha från början. De skulle komma in runt 22 Oktober och frakt fick vi betala IGEN!!!  *surar på ikea o kastar onda ögon*

Annars är livet på storgatan i stort sett som vanligt. Exo käkar prylar så mycket han hinner, igår åt han upp vår telefon! Nelli går omkring o små (ursäkta språket) fittas med X, små biter o retas tills han blir förbannad, då skriker hon minsann i högan sky. Hera får vara tuggleksak åt dom mellan varven, men hon är ju så mild så hon finner sig i det. Meja sköter sitt, skäller när hon vill ut, umgås en liten stund och sen ner till valparna igen. Gojorna gapar på så mycket de hinner, Moa lär sig nytt hela tiden, hon lärde sig gapa på grannen här för ett tag sen. STEFAN, STEEEFAN håller hon på. Sa till Danne att Stefan tror vi har blivit galna.

Ungarna har varit ledig idag från dagis. Rasmus har tittat tv och spelat på datorn. Savannah spydde efter lunchen idag och sen kom det stans jätte bajja så hela sängen och allt fick tvättas :) Men jag tror hon har varit lite förstoppad. Hon är oxå känslig för mjölk men blir inte lös varje gång utan hon kan bli stenhård och hon har inte bajat igår. Så jag tror det var en förstoppning som var boven idag..... förhoppningsvis. Hon sov i 3 timmar, steg upp och käka middag. Den har då inte kommit upp än iallafall.

Ja det var lite om ditt och datt, ha det gott så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0