Trött, bastu, tv o säng


Nu är jag enormt trött alltså. Det har ju blivit många sena nätter nu i flera veckor igen. Imorgon är jag ialf ledig. Danne jobbar 07-19!! Ska på förmiddagen och hjälpa Linda med maten till hennes fest. För vi har ju FEST imorgon. Linda fyller 30 år, uscha då, hon är ju snart lika gammal som jag :D Nå Conny och hans Slybullit kommer och spelar och dom är så jääääävla bra. Det ska bli så kul, ser verkligen fram emot den festen.

I köket har vi.... jag vi och vi :) Danne, han har skruvat på alla handtag till lådorna och täckskivorna på sidorna, det blev jätte bra. Just nu håller han på att sätta ihop det som ska bli vårt safferi, ni vet ett sånt fränt med lådorna fast i dörren, skit coooolt. Sen har han fixat rören där elen ska dras. Fast nu var det något krångligare att bygga. Säger dom vår sköna Anka, ni vet väl om att gubben på IKEAS beskrivningar betyder att man inte får vara på dåligt humör när man skruvar ialf sängar *garvar*

Slänger in foton imorgon om jag hinner annars uppdaterar jag när bakisen lagt sig

Natti natti folks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0