Äntligen

Äntligen kommer man in här igen. Dom har hållit på med nån förflyttning som sen heller inte funkade och flyttade tillbaka allt. Tror jag ska börja gå igenom alla mina foton jag har här och kolla vad jag har sparat på datorn ifall detta kraschar.

Nå väl här blev alla kanon sjuka. Danne har sovit i flera dar, bara varit upp nån timme här och där. Han är fortfarande sjuk. Rasmus tar feber jätte bra, han däckade inte förrän söndag kväll, då började han och yra. Igår var en bättre dag för ungarna, dom hade ingen feber på dan, på kvällen blev Rasmus stek het igen. Savannah trodde jag faktiskt blivit frisk, hon var feberfri igår. Men idag igen är hon het som en kamin. Huj det har varit jobbiga dagar, det är bara jag som varit uppe här. Ja de två stora pojkarna har gjort bort det här så dom har oxå vart friska. Hoppas det börjar vända nu iallfall. Det positiva i det hela är att jag hunnit tvätta upp all min tvätt under dessa dagar. Så nu är tvätt korgen helt TOM!!!! Vet ni hur skönt det är, det mesta är i skåpet, har lite och sätta i men det tänkte jag göra nu på morgonen. Hoppas nu att denna feber börjar vända för alla. Nä nu ska jag spela lite gitarr :)

CU

Kommentarer
Postat av: Irina

Jag skrev en kommentar t ditt förra inlägg (låångt) som den vägrade o publicera pga att de höll på o byta o ha sej. Nu har jag självklart glömt vad jag skrev... :)
Hoppas ni börjar krya på er hos er!! :)

2008-04-04 @ 17:37:06
URL: http://carwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0