Papegoj träff

Jag har funderat några dagar på om vi skulle kunna starta nån sorts papegoj förening här i stan. Vi behöver ju inte göra det så allvarligt. Vi träffas fikar och pratar "goja" :) Men då skulle jag vilja kunna träffas i en sån lokal där man kan ha med sig fåglarna, skulle vara skit kul. Jag hittade en så häftig bild på nätet (naturligtvis har Danne nosat reda på den på nån sida)



Visst ser det häftigt ut..... ja för oss som gillar fåglar då. Kan tänka mig att Anka eller Fia inte skulle sätta sig i det bordet :)

Undrar om det finns tillräckligt med fåglar i Happis för att kunna få ihop en liten grupp? Vi kunde ju hjälpa varann om det är nått problem, alla har vi någon kontakt som de andra inte har osv. Nä nu ska vi och skola in Savannah på nya dagiset.

CU

Kommentarer
Postat av: eira

Åh men om jag kan släppa fjädrar och upprepa mig, får jag komma på eran träff i så fall? skrattar



Vilket dagis ska Savannah börja på nu?

2008-08-18 @ 11:19:46
Postat av: eira

Jag kan vara ruggig i alla fall! flin

2008-08-18 @ 11:45:22
Postat av: Åsa

JAG ÄR MED. Men finns det flera idioter än vi ? Jag vet inte av mer än en till, han har en dvärg ara men sen tar det stopp. Men idén är kanon kul.

2008-08-18 @ 18:45:06
Postat av: Åsa

Säkert finns det flera, men man vet inte om dom. Om man skulle typ lägga in en annons eller nåt så skulle man säkert få se en massa folk som man inte ens visste hade fågel ... det skulle nog bara låta

- Nä men hej, har du oxå fågel, och du och du :-) Men du har ju 3st så och jag en så vi är uppe i 4.a. Men det är sant ... om vi skulle få ihop ca 7-8 personer så skulle de ju vara skitkul. Vi får spåna på det. Hur kommer vi åt dem ? Kan jag sätta upp nåt på DM ?

2008-08-18 @ 20:53:23
Postat av: MorsanBaloo-fågelrädd eller nåt

"sitta i det bordet" Nehej, inte ens komma in i det huset! scary

2008-08-19 @ 23:32:04
Postat av: anka

helt riktigt ingen anka i det bordet med en massa skrikiga pippisar med super stora näbbar , har ju minsann hört av dig! hur dom kan bita av ett finger så där bara....huujjja

Kraamz

2008-08-20 @ 19:58:46
URL: http://www.tjarhovets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0