Sommarn är över

...får vi väl säga, tror inte det orkar upp nått mer i temp här uppe i norr iallafall. Usch vad trist, men nåväl, jag börjar vänta på nästa och hoppas att den blir bättre :)

Jag har samlat ihop lite grejs till loppisen, det är mest prylar, lite jackor, nån skinn jacka, min skinn kappa finns med. Men sen är det barnprylar i massor, bla ett skötbord, ni vet ett sånt man kan skruva fast i väggen och fälla upp om man vill. Det är rätt praktiskt faktiskt.

Men det som just nu är på prio 1 listan är ELLEN :D Jag är såååå nöjd med henne. Hon är jätte fin och snäll. Gunilla sa att hon är verkligt snäll och det är hon. Igår kväll tog vi ut henne, Danne har ju inte provat hålla henne än, han har haft lite respekt för den. Men igår tog han modet till sig och tog ut henne. Och det gick jätte bra. Hon försöker naturligtvis skrämmas lite, vi är ju nya för henne. Men när vi inte brydde oss om det så slutade hon. Men nog är hon mäktig, hon är så ståtlig när hon sitter där i sin bur och tittar. Hon har visat prov på sina röstresurser och jag säger bara att det är tur att hon inte är nån skrikig goja :) Hon gör det på kvällarna när vi börjar natta ungarna, då lägger jag och Rasmus oss på soffan och tittar tv, jag vet inte om hon undrar var alla tar vägen eller om hon själv är trött då. Hon tok skriker inte men gapar till, väntar nån minut och gapar igen. Fast det pågår inte länge och sen slutar hon med det. Jag är helnöjd, bättre kundet det inte bli :)



Bye CU you all soon

Kommentarer
Postat av: eira

Åh vad fin hon är!!!

2008-08-08 @ 16:53:15
Postat av: Åsa

Nästa gång ska jag byta plats med Danne :-))

2008-08-08 @ 20:31:40
Postat av: eira

Kul att du kunde komma idag!!



Höres!

2008-08-09 @ 21:05:42
Postat av: Pia

Tack för ditt skrivande på min blogg.. och tack för de positiva orden om mina bilder! :o) Jadu, undrar om det inte är höst i Umeå oxå! Här har det regnat och åskat, snålblåst!! Härligt att du fick sålt en massa; man vill ju inte släpa hem alla grejer igen.. Allt bra med Ellen? Hon är ju sååå vacker!! Kram!

2008-08-10 @ 11:46:32
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Jakobsophie

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2010-04-19 @ 15:07:47
URL: http://jakobsophie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0