Bakat

Vad har jag gjort idag då? Rasmus är fortfarande hemma från skolan men imorgon ska ha gå. Savannah har varit på dagis några dagar redan. Känner mig ännu lite små dassig om än betydligt mycket bättre än förra veckan. Så under dagen blev det inte så många knop gjorda.

Bakade pepparkakor med små ungarna idag och gissa vad jag gjorde, japp jag glömde fota det hela och det hade jag TÄNKT göra!! Savannah gav upp redan efter två utkavlingar medans Rasmus höll ut tills att degen var slut. Hon tyckte inte det var nått roligt med julbak.... klok flicka :) När jag gör egna köttbullar under övrig tid än julen så frågar de större pojkarna om vi ska äta julköttbullar :)

Efter att Danne kom hem så var jag och tränade hund ihop med Johanna, Jag hade X och hon Akira. Det var riktigt roligt faktiskt. Vi var framför deras hus, det var väl typ det enda stället som det inte var snorhalt på men istället blött och några hundbajjor lite här och där. Ni kan ju gissa vem som lyckades trampa i en sån *grrrr* nä det var inte så farligt hann inte trampa ner hela foten. Vi ska köra lite nästa vecka med men då växlar jag hund till Nelli.

Nä nu soffan och CSI och sen natti natti

Kommentarer
Postat av: Mari & co.

Hej Anna o fam.!!!!

Hälsningar från Stockholm!!

Hur går det med Tintin?? Vad fint ni har gjort det åt fåglarna..jag blev SÅ glad för Tintins skull o hur fint hon också har det hos er!!! Saknar henne,men men...

Kramar!!

//Mari-ex-matte ;)

2008-12-06 @ 14:04:03
Postat av: Johanna

Heej!

När blir det ny-träning med Akira och X eller Nelli? :) Tack förresten för träffen. :) Kram

2008-12-08 @ 15:59:53
URL: http://akiralipton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0