Glömde ju berätta

Vi har haft fest!! pesronalfest. Först bjöd kommunen oss på mat på Cape East, jätte god mat och trevligt hade vi. Sen fortsatte vi på c-huset. Det var karaoke i sedvanlig ordning, prat, dans och en massa öl. Vi hade skit roligt, Danne började tycka att vi ska fara hem. Redan tyckte jag och kollade klockan, den var 02.30!! Tiden gick så fort, men jag höll med, det var nog dags för hemfärd. Det var en lyckad fest, vi sjöng så jag hade ingen röst på två dar efteråt. Nå det berodde nu inte enbart för att jag trodde att jag var Whitney Houston eller liknande, (visst är det lite lustigt att man blir så himla bra på att sjunga efter någon öl, helt suverän egentligen :D)  fick en salig blandning av allergier med. Men det är smällar man få ta när man har roligt. Som tur är finns inga bilder från den tillställningen!

Tackar alla i vår personalgrupp för en jätte trevlig fest, men det har vi ju oftast när vi kör igång

Nå nu så, det var allt för denna gång

Kommentarer
Postat av: Eira

Wow - en uppdatering som heter DUGA!! Och jag är imponerad över sonen och hans blommor till dig. kanske mina söner kunde få komma på kurs hos han?? *ler* Kul o se alla (o-)djuren också, även om jag skulle vara rätt skraj o se dom live... Ha de gott!

2008-02-27 @ 08:09:32
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Irina

Äntligen har du uppdaterat, som jag har väntat :)

2008-02-27 @ 13:53:30
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Henriksson

Det finns nog många bilder... Marie hade med kameran, men du såg nog inte den
:o)
Det var en toppen fest, fint ordnat.

Marianne & Jag

2008-02-27 @ 20:37:08
Postat av: Anna

Jodå brudar, jag fotademed den oxå. jag vet att tom det ska finnas en film på Marianne och mig men vi hoppas att den e raderad vid detta laget :)

2008-02-27 @ 20:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0