I väntan på....

Idag ska vi göra något riktigt intressant. Vi har två tjejer här från Luleå som har gått utbildning hos Terry Evans, ni vet han från tv. Han har varit med i bla Det okända. Dom ska ha privata sittningar med oss, fråga mig inte hur det går till. har ingen aning om vad de egentligen ska göra. Dom "pratar" ju med våra nära och kära som gått över till den andra sidan :)

Vi är 8 stycken, Sanna och Johanna har redan gått in till varsin. Jag och Jonathan har nästa tid. Det ska bli som himla intressant. Som alla vet så är jag ju mycket för det spookie stuff. Sen är det Petra och Maria och sista tiden har Pian och hennes kompis Ingrid. Vi ska efteråt utverdera, vad tyckte vi osv. Men tänk att jag fick med mig min son, Jonte har alltid varit ända sedan han var liten väldigt mottaglig, han kunde förutsäga väldigt mycket, vem som kommer under dagen, vem som ringer och sånt. Men det mest exakta han har gjort det var när Maria tappade bort en hund.

Det var så att Maria fick in en jätte gammal hund. Familjen skulle åka till finland tror jag. Men under tiden den var hos henne så smet den. Vi sökte den överallt, jag var tom upp i skogen med Henriksson för hon hade hittat ett dött djur och vågade inte gå fram och se om det var hunden. Så vi for upp på varsin häst :) kan ni tänka att jag red, vad gör jag inte för Maria :)  nä det var kul och rida.
 
Jag sökte den jämt, och en gång var vi på väg till Keräsjoki, Jontahan var kanske 8-9 år. Jag körde naturligtvis sakta för att kolla efter hunden, den kan ju gått genom skogen åt det hållet. Jonte frågade vad är det du söker? Jag sa att nå Marias hund. Då sa han -Men mamma, jag har ju sagt åt dig att det är ingen idé att ni söker hunden, den är död och finns i ett dike i Mattila. Och jo det hade han sagt, men jag tog ingen större notis om det. Nå jag vidarebefodrade vad Jonte sagt till Maria och gissa om jag blev paff när hon ringde våren därpå för att meddela att hunden var hittad och gissa var? Jo död i ett dike i Mattila!!! Så då tänkte jag att det är nog dags att börja lyssna på vad sonen har att förmeddla.

Nä nu ska jag åka och hämta Jonathan så vi är här i tid. Sen ska han på tatueringsmässa med Gärre. Hade oxå haft lust men känner att jag inte riktigt hinner med det idag. danne blir galen om jag är borta hela dan :) Han har och göra han med förstås och med de två små så blir det inte mycket gjort.

Uppdaterar ikväll efter att allt är klart

CU


Kommentarer
Postat av: MorsanBaloo

Hallååå, hur gick det? *spännande*

2008-02-10 @ 18:12:09
Postat av: mammamia

oj vad spännande,fick ni veta något?

2008-02-10 @ 18:20:38
URL: http://mammamias.webblogg.se
Postat av: Pian

Jag är nog lite skeptisk till den där sittningen...?? man får själv lägga ihop ett och ett. Dom var ju inte så där jättebra. Jag har lyssnat på cd:n om och om igen, men jag vet inte riktigt vad jag ska tro....????

2008-02-11 @ 08:49:29
Postat av: Pia

Shit va spännande jätteavis vill osså gå på sånt. Du måste berätta hur det gick. KRAMIS

2008-02-11 @ 15:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0