Köket

Nu till vårt fina kök. Jag är jätte nöjd med det. Nu är vi inte riktigt färdiga än men till 95% ialf. Kaklet eller vad jag nu ska kalla det, det är nån form av lätt betong är uppe nu. Det blev faktiskt skit bra. Elen är helt färdig dragen. Balkarna är klar förutom den sista som ska gå tvärs äver taket. Sen är det lister runt fönstren och så. Men men det har hänt mycket de sista två veckorna ialf.

Lite foton

        
Påbörjat och halvvägs

Det färdiga resultatet

     

Sidan mot gatan (2 första bilderna)         Mot hallen

     
Barstolarna var som gjorda till oss. Diskmaskinen, Danne har kaklat själv

       
Hyllan som är emellan diskbänken och ena arbetsbänken.
Visst har jag snygg lampa :) var bara tvungen att ta med den

Slutligen

image333
Detta är vad min äldste son förärat mig med i 4 veckor på raken. Olika blommor, i olika färger, förra veckan var det dessa vita tulpaner. Jätte fina, de höll i en hel vecka! Visst har jag en gullig son

Untill next time folks


Kommentarer
Postat av: MorsanBaloo

Jättesnyggt! Och vilken son du har!Enda gången jag fått blommor av storsonen var när IKEA delade ut sina rosor till personalen. ;) Nåh, jag var ju jätteglad för dom iaf.

2008-02-27 @ 15:07:25
Postat av: MorsanBaloo

Det är tanken som räknas eller hur? :)

2008-02-28 @ 10:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0