Lite kräldjur :)

När jag tog ut fotona från kameran upptäckte jag att Danne fotat lite av odjuren där nere. Eller odjur ska jag väl inte kalla dom heller, dom är faktiskt ganska fina. Jag är nu inte storm förtjust i dom men boan gillar jag och den tar jag ut själv, den andra ger jag faan i! Pytonen anfaller i glaset när man rör sig runt den, men den e såååå goooo säger Danne, vet inte om jag riktigt vill tro honom där!

image315
Boan Ingegärd.
Hon är faktiskt jätte fin, har fina färger och är väldigt snäll.

image316
Rasmus egen "skorpa" fast tror nog att Danne skylde på sin son för att få hem den :)
Nåväl, skorpioner är inte lika äckliga som spindlar *huvva*

image317
Sköldisarna Kasper, Pekka och Pätka
Kasper är egentligen en tjej och henne har vi haft i över tio år.

image318
Hannibal tycker nog detta är Mums fillibabba

image319
Hannibal
En rätt bra bild. Om några år får nog Danne ha vidvinkel objektiv för att få med den. Detta är nämligen världens största orm, Rutpython och den kan bli...... himla lång :) minns inte hur många meter och vill inte ljuga men den var rätt många, 6 meter är inte ovanligt men de kan bli enomrt mycket lääääääängre

Have nice dreams now

Kommentarer
Postat av: Albinselina

Merci for all the wonderful writings

2009-03-16 @ 10:04:11
URL: http://albinselina.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0