Juldagen

På juldagen kom Annika, Tomas, Alexander och Alva hit. Vi åt julmiddag och delade ut lite julklappar. Det var jätte trevligt. Rörigt, högljutt och mycket liv och rörelse som alltid när vår släkt samlas. Ändå var vi bara vi denna gång :) Jag tycker det är roligt när vi har middagar ihop. Vi är en högljudd släkt,vi hörs och vi syns :) Linnea, Jontes flickvän var också med. 
 
           
Middagen

           

Sen var det lite julklappar då

           

Och ännu ett på vår julgran. Jag vet inte men jag tyckte den var så mysig, istället för ljusslinga så satte vi ett ljus nät, det hade vi förra året med och jag tycker det är sååå fint

image270
                                             Nog med jul nu va?

Kommentarer
Postat av: Berntirene

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2009-01-16 @ 17:16:08
URL: http://berntirene.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0