Nu har jag lärt mig

Nu har Fia lärt mig hur man sätter in länkar på musik :) Satt och krånglade och var på rätt spår men hittade inte uppdatera knappen för du måste maximera rutan... hmm korkat, den knappen borde ju synas fast att du har en minimerad ruta!!! Men nu kan jag ialf, så jag ska sätta in en av mina just nu favvo låtar

Motley Crue- All in the name of rock'n roll



Har ju varit inne på 80 tals hård rock ett tag nu, denna dundrar i bilen :) Hittade inte nån me så bra ljud.

Sen har jag hör och häpna lyssnat på Marilyn Manson! Ja hans covers, vet inte om jag nu gillar hans egen musik, han kan ju kännas lite sjuk ibalnd. Men man blir som man umgås, han är en av Dannes favoriter, så efter några år kan jag hitta flera låtar som går att lyssna på med honom. I bilen dundrar Another Brick in the wall

Marilyn Manson- Another Brick in the wall

 

Och orginalet....

Pink Floyd- Another brick in the wall, Part 2

 

Jahapp nu lär jag bombadera bloggen med musik :)

Jonte har ännu inte kommit hem och klockan är 15.33, fan jag är ju nyfiken ju!!! Sa att han måste komma hem direkt så jag får höra :)

CU

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

I lajk Pinkan too! :) Den där l.pn har jag. :) på vinden någonstans. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0