Söndag.....

Steg upp vid halv 10 idag, fick lite sovmorgon, det var så skönt. Det vill ju på att bli så sena kväller jämt och ständigt. Kvällar och kvällar, går ju aldrig och lägger oss före 01, den är oftast 02 och över!!!

Har spelat gitarr idag, det är så kul, lär mig mer och mer och det låter som det jag försöker mig på :)  något så när ialf. Det går sakta och är lite hackigt men detta med att flytta fingrarna där dom ska va e inte så lätt. Petra har oxå köpt sin gitarr nu, hon ksulle ha kommit hit idag så vi hade kunnta träna tillsammans så har Theo åkt på magsjuka *förbannade unge* nä skojar bara. Stackarn har spytt sen 02 i natt. Nu mådde han väl bättre och har slutat spy men han mår illa ännu. Nå vi hinner ju öva ihop.

Rasmus spydde också på fredag kväll, 1 gång och sen vaknade han på lördag morgon klockan 06 och sa att han är bajsnödig. Nä säger jag nu sover vi en stund. Då säger han till mig -Men mamma jag verkligen bajsnödig!!! Nå vi gick upp på toa och stackarn hade diarré. Usch elaka mamma bara -Nä sov nu, du hinner bajsa sen :)

   
Hundarna myser famför brasan, Hera i mitten, hon ser ut att ha det riktigt gosigt bakom Exos bak

   
Dom nya blommorna för veckan. Det håller i sig. Tackar Jonte du är så gullig. Hämtade honom från pizzan i fredags eftermiddag, han var där och käkade med sina polare och blommorna hade han med sig.

image338
Här myser liten Vanna och pappa på soffan. Eftermiddagsluren.......för pappa :)

Nä nu ska jag vila en stund med Rasmus på soffan, Savannah har gått och sova, Danne är på jobbet och jag har ju tagit min övningsstund på gitarren redan, fingertopparna känns som om jag tagit blodprov i dom, ca 100 stick i varje finger, ömma som fan och känseln har börjat försvinna. Men det hör till har jag nu hört från både Conny och Jonte. Oooo ser riktigt fram emot kvällen så jag får spela lite. Vet ni hag hinner inte ens hälsa på nått mer jag övar hellre :)

CU

Kommentarer
Postat av: Bea

Kul att kunna spela gitarr! =)

2008-03-02 @ 15:16:46
URL: http://tramsan.blogg.se
Postat av: daniela

Gulligt det ser ut =) 2 små och en liten =) den ser nöjd ut

2008-03-02 @ 15:35:13
URL: http://daniela2008.blogg.se
Postat av: Veronica

Nu har jag lagt in lite nya bilder på Tjoffsan, dem är väl inte världens bästa. Det är bilder från mobilen. Läste att ni ska para Hera. Vi har en bekant som absolut vill ha en valp, och jag vill ju ha en jag me....Om det inte är aslång kö på dem förståssss.

2008-03-02 @ 20:22:26
Postat av: Mamma Linus

Men vad alla ska vara sjuka då, bara vi som är friska (friska och friska men vi har inte feber iaf!annars vette fan ;D) Anna du ska få se foton på vår fina bastu men du förstår, vår dator är snart pensionär så den är lite slow på att ladda upp bilder men en vacker dag så..nu vill linus ha en ny blöja så vi hörs!

2008-03-03 @ 10:35:53
URL: http://marey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0