Tillbaka hemma

Jag då är jag hemma igen. Vi hade en jätte trevlig resa och en jätte bra kurs. Var på kurs i "Det svåra samtalet" Det var olika diskussions tekniker osv. Jätte bra och vi fick en massa med oss i bagaget hem.

       

Ett glatt och förväntansfullt gäng tidigt på tisdag morgon

Vi var framme redan vi 9 så vi startade med morgon fikat, jätte gott bröd och kaffe.

image358
Skolpojkarna :)

Varvade dagen med lunch, fika, föreläsning som förresten höll på ända till 17 tror jag. Sen for vi på Heden en sväng, handla lite. Tillbaka för middagen som var helt superb, kunde ha ätit hur mycket som helst.

       
Vi åt oxfilé med pasta, en kantarellsås, grönsaker, det var helt otroligt gott. Henriksson fick avboka sin mat, hon tyckte att hon ätit alldelens för mycket under dagen och började må lite dåligt.

Lite senare på kvällen samlades vi uppe i deras "spa" avdelning, visst lät det fint :) Det var verkligen fint men enkelt, en timrad stuga med bastu. Hög mysfaktor. Där satt vi och hade samkväm, väldigt trevlig var det.

     
Visst ser det trevligt ut. Kvällen var lyckad, vi var i säng redan före 00, så vi har skött oss :)

Dagens föreläsning var oxå helt ok men slut hampen var det flera i lokalen som var trött och tom somnade. Inte för att hon var tråkig eller så men ämnet var tungt, det är ju ett helt nytt sätt att prata på. Som jag faktist tror vi kan ha nytta av. Så när klockan var 15 och vi fick tacka för oss så kändes det som en lättnad, äntligen röra benen ordentligt, en röka, en kaffe och sen to home sweet home

Saknade verkligen ungarna, Savannah blev magsjuk igår, hon hade bara spytt en gång men hade ont i magen och i huvudet. Pratade med dom i telefonen igår och så säger hon -Mamma komme hem mej. Rasmus skulle krama mig länge sa han. Då hade jag nästan lust att roffa åt mig bussnycklarna och smita hem

Men nu är jag trött och avslutar dagens bloggande här

image366
Omsvidad från finblåsan till mysblåsan :)

CU

Jo en till sak jag saknade förutom min familj var min GITARR! Gissa om jag spelat när jag kom hem :D

Kommentarer
Postat av: Monica

ja,det var verkligen en rolig resa o en bra kurs,puh... vad glad jag blev när inte den där 150kg`´s bilden låg ute på bloggen...

2008-03-13 @ 12:00:23
Postat av: MorsanBaloo

Låter som eran resa var bra. Och vad maten lät god. *slurp* Blev ju nästan hungrig. :)

2008-03-14 @ 09:51:26
Postat av: Pian

Det var tydligen en trevlig kurs......jag fattar inte hur man kan tycka att det är trevligt att "kursa" fy fabian, ialla fall för DDB:s kurser, vi får väcka varandra på föreläsningarna. Nä, nu ska jag hämta nyblivna 18-åringen från station.....

2008-03-16 @ 20:49:49
Postat av: Mamma linus

Meh, det var en välbehövlig spa vistelse va? du såg iaf jävligt pigg ut på fotona så det var nog bra:)

2008-03-18 @ 16:50:19
URL: http://marey.blogg.se
Postat av: Irina

Nu tycker jag att du varit hemma ett bra tag, vill ju höra hur det går med ditt gitarrspelande? Blir det spelning till sommaren? Så jag får komma o tjoa o jubla..... (jag är bra på det, bra röstresurser du vet ;))

2008-03-28 @ 18:03:41
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Aquatiqonline

Great site keep up the good work

2010-11-30 @ 12:25:58
URL: http://www.aquatiqonline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0