Ja ja här kommer den... (20/5)

den efterlängtade uppdateringen :) Vad har hänt i livet då? Får se, jag vet inte var jag ska börja riktigt men vi kör på, jag har ju inga direkta problem med att uttrycka mig vare sig i tal eller skrift :)

Men det första måste få bli om Bengan. Han är ju som sagt och hälsar på hos oss med jämna mellan rum och Savannah avgudar Bengan eller Benke som hon kaller honom. Bengan är ju en snäll kille så han står ut med att hon hänger på honom, hjälper till med att ta av och på kläder, serverar honom kaffe och kakor på löpande band. Bengt tycker hon är så go go :) Fick så fina bilder på dom när han var här i våras, här kommer dom.

           
Dom trivs med varann.

Det har ju varit så förbenade kallt här i Happis förutom helgen kring valborg då. Men man hann ju få lite försmak på sol, värme och shortsen. Efter det har det inte gjort nått annat än blåst, regnat, haglat och varit KALLT!!! Sussi och jag brukar skicka lite bilder mellan varann på mobben, hon bor ju i skåne så hon passar på att jäklas lite ibland med en fin sommrig bild därifrån. Vi är ungefär lika förtjusta i snö och kyla. Blir så avis, jag bor nog i fel landsände ändå.... kanske i helt fel land tom!! Men vi var till lekparken en dag då vädret tilllät utan att vi föräldrar hölt på att frysa fast!

             

image387
Pappa provade med, inte så lätt som man tror att få den att snurra runt :)

En fest har vi hunnit med, Nina vår arbetskompis fyllde 30 i slutet av april så vi tog en liten fest för henne med lite kidnappning och allt. Men hon är ju så misstänksam så hela den dagen då vi skulle ta henne hade hon gått runt och spanat in vad folk gjorde :) fast att hon inte visste att du skulle hända nått. Hon såg Danne på bankomaten, Pians bil utanför oss, då tog hon en slutsats -Jaha, Danne är och hämtar ut pengar och ungarna ska till Pian, skrattar. Men vi fick henne till slut, bjöd på fest med karaoke och disco. Roligt hade vi, alla blev nog lite runda under fötterna. Städningen gick lite trögt dagen därpå. Vi har hotat henne med att hon skulle få hoppa bungy jump ifrån vår balkong... nå så högt blev det inte men hon fick hoppa bungy med selen och allt och Nina litar tydligen på folk för hon hoppade med ögonbindel, det hade aldrig jag gjort!!!

     
Hon var så duktig, ställde upp på alla tokigheter utan protester
Grattis än en gång Nina :)

Tar en paus här, Linda och Tommy kom just. Men fortsätter med ett nytt inlägg om Jontes show med ensamblen, utställning och Terry Evans... oooo det var kul.

image391
Mitt påskbord, det blev inte så mycket påsk men lite ialf. Påskris är en omöjlighet hos oss pga alla djuren. Men vi målade ägg med ungarna och la dom på bordet.

CU soon

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja du/ni, Tack alla för en jätte trevlig fest, det hade ni ordnat jätte bra, Jo misstänksam var jag och rätt hade jag åxå men sååå roligt vi hade... garvar ännu åt mitt hopp, fan va tokig man är efter lite dricka ja ja en trevlig fest med alla goda vänner som var där fast hade er andra i tankarna som inte kunde komma av olika orsaker.

Kram / Nina

2008-05-20 @ 21:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0