Utställning och Terry Evans

Jonathan går sista året på estet, de har en årlig utställning varje vår. I år har han sagt att han tappat inspirationen helt, han har inte ritat på hela året säger han. Men han hade med ett självporträtt i form av en skulptur eller vad det nu heter. Det har säkert nått fint namn som jag inte kan :)

           
Jonathans är det grå huvudet

image410
Alla säger att han är lik mig men när jag såg denna i verkligehetn så ser jag att ONeej han är lik sin far :)

Igår var vi alltså på Terry Evans, jag Pian och Maria. Han var jätte bra, rolig och träffande i det han sa. Men vi fick inte någon chans med någon av våra nära och kära. Han höll på 15-20 minuter med den han hade kontakt med så han hann inte med så många, kanske en 5-6 stycken. Det var iallafall intressant, roligt och spännande. Jag kommer nog att gå på fler gånger om han kommer hit. Det var en frågsetund med honom efteråt. Hade flera frågor men det var alltid nån som hann sno dom, men jag fick lite tips på det jag ville veta.

Tänk om jag skulle göra detta lite oftare så skulle jag slippa att sitta i två timmar med varje uppdatering, ska försöka peppa mig själv till att bli bättre på detta.

Ha det gott mina vänner,

CU


Kommentarer
Postat av: Tösen

Du, det var inte den lilla uppdateringen *ler*
jätteroligt att läsa och en massa fina bilder å titta på =).
Ungarna dina växer ju så det knakar!
Dom är ju ikapp oss allihop snart! (för vi åldras ju inte...eller hur!?)
Spännande att ni var och kollade på Terry.
Ska slå en signal till mamma och höra vad hon tyckte om det också.
Ha en jättebra dag!
kram

2008-05-20 @ 13:46:19
Postat av: Pian

Äntligen lite uppdatering och inte så lite heller.....kul!! Det är ju det jag alltid sagt, Jonte är lik sin pappa!! men ingen tycks hålla med mig om det....han är som en kopia av sin far.

2008-05-21 @ 10:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0