Bilder på stövlarna

Nu har jag fotat cowboy stövlarna, jag nämnde kanske inte att dom är beställda från Italien

       
Skaftet är 34 cm högt från hälen och upp, bredden på skaftet upptill är jag lite osäker på hur man mäter men rätt över var det ca 18-19 cm så omkretsen borde väl hamna på en 38 cm. Jag är 34 cm under knäet och de är lite för breda på mig.

     
Framifrån och klacken på 9 cm

Jo och de ser lite mörkare ut på bild än vad de är i verkligheten. Den andra bilden (den som är tagen lite snett fr sidan) stämmer bäst överens med färgen.

Så kuule lickat osta pois (hehe är ingen jäkel på finska direkt :) )

Kommentarer
Postat av: Pian

Snälla, skriv på svenska. Du är ungefär lika bra som Anki på prata finska, jag kommer aldrig att glömma när vi var i Torneå och Anki skulle köpa avlopps slang till stugan,vi visste inte vad själva slangen heter, bara att den var svart med blåa ränder och ung. så här lät det när Anki sa vad hon skulle ha: "musta slangi med siniset sträkit" Då gick jag ut ur affären och väntade på henne.......

2008-11-04 @ 14:24:15
Postat av: Anna

Pian

Skrattar, det lät ju bra :) Det var ju som när farsan ringde till finska karungi då levi krockade med deras buss och sa att han har krockanut med teiän pussi :)

2008-11-04 @ 15:27:09
Postat av: MorsanBaloo

Jag behöver ju inte berätta att jag inte kan gå i klackiskor, utan skyller på att jag har en minifot. Så tyvärr kan jag inte köpa dom snajsiga skorna.

2008-11-04 @ 18:45:49
URL: http://morsanbaloo.blogg.se/
Postat av: MorsanBaloo

Kom på, ang finskan,när jag en gång gick till Tampis för att köpa träpluggar. Jag haffade första bästa gubbe och frågade efter pooploppoja. Och han gick raka vägen till träpluggarna! Inget oklart där inte! :)

2008-11-04 @ 22:31:05
Postat av: Pia

Djävulskt snygga skor och jag skulle behöva höjden eftersom jag är typ 156 cm över havet, men.. och det är ett stort MEN.. det måste ingå en rullator att hålla sig i för annars lär jag inte kunna ta mig fram i så höga klackar!! ;o)

2008-11-04 @ 22:32:36
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0