Halloween

Halloween helgen som brukar vara min favvo helg har flutit förbi utan större väsen. Hittade inga pumpor, jo coop hade två, en som inte kunde stå och en som var skadad, helt förstörd! Ica hade inga alls vad jag såg. Jag har jobbat hela helgen så det har inte varit nått partande heller. Men däremot har ungarna varit på party, Rasmus och Savannah på fredag hos Emil och Jonte och Dennis var på lördag.

Dennis fick jag hämta hem redan vid 22 för han var helt slut. Han har ju varit sjuk hela veckan, haft feber och föärkyld så att försöka dricka på det var ingen hit. Han tyckte det var så onödigt med att han satsat 600 spänn på kläder och dricka och sen var det sängen kl 22. Och det kan jag hålla med honom om.

Fredag kväll såg ut så här

        
Rasmus blir sminkad med blod och allt

        

Det färdiga resultatet

Sen var det Savannahs tur. De var lite rädd för blodet först, Rasmus frågade om jag skulle sticka honom med nål och Savannah försäkrade sig gång på gång att det kittlar väl? :)

       
Soft putty, teater smink och blod

       

Och så här såg lillgumman ut som häxa

Innan det var avfärd så blev det till att ställa upp på fotande. Jonte och kompisarna hann ju hem mitt i sminkningen så de skulle oxå ha foton på det färdiga resultatet.





Blessed be and Happy Halloween

Kommentarer
Postat av: MorsanBaloo

Wow vilka skrämmande hallweenfirare. :)

2008-11-02 @ 16:03:52
Postat av: Pia

Scary!!! Gick de på en Trick or treat-runda oxå?? Mina brukade gå hemma i byn hos mamma. Alla gamlingar i byn hade bunkrat upp godis! O tyckte det var jättekul när de kom traskande..

2008-11-02 @ 20:49:39
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Tösen

Har kollat inställningarna och det verkar inte gå å få in datum... Men för övrigt är det en bra mobbe. Hade ju k800i innan så steget till den här var inte så stor... Men nu har jag bättre kamera och gps och wlan å så fick man med usb-adapter till minneskortet så nu går det ännu snabbare att föra över bilderna till datorn. Gps;en har jag inte testat så mkt, åker ju typ bara till jobbet och hem...ler. Fast det kommer.

Vad söta ungarna blev, bra sminkat!!

Å efterskotts grattis till savannah.



Kram tösen

2008-11-02 @ 21:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0