Lars

För första gången följer Idol, ja förutom när Marcus började närma sig finalen :) Men detta år tror jag att jag sett nästan alla avsnitt tom fr uttagningen.

Lars är ju ett kapitel för sig. Han är den han är och sjunger det han vill och vill han inte så flummar han bort det. Jag tycker det är riktigt att inte låta sig dras med i nån cirkus där man egentligen inte vill vara. Men detta hånande av programmet han faktiskt ville vara med i trotts allt kanske inte var så smart. Men jag tror att när han väl satte igång det så kunde han inte stoppa det. Sen skrev väl tidningarna en hel del som inte heller stämde. På nått sätt tyckte jag synd om honom, han verkade så missförstådd på nått sätt. Omogen, man trottsar blir man emotsagd så trottsar man mer. Men samtidigt en ödmjuk med mycket självförtroende men ändå inte. Bäst är han med sina låtar, eller det han vill sjunga, där han känner sig bekväm.



Lite konstigt med Titanic men jag hittade ingen roligare version. Hans röst påminner lite om John Lennon, lite samma dialekt ibland, samma sätt att sjunga. Det är lite 60-70 tal över honom

CU

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag hoppades att Lars skulle åka ut snabbt så han fick göra en egen skiva på en gång! Annars följer jag inte Idol.. däremot Stjärnor på is(ja jag vet, det känns så jag-har-inget-liv-på-lördagar..men). Och Markus var ju rätt "hot" igår andas tungt ;o) Man är ju patriotisk norrbottning i själ och hjärta!

Ha en skön söndag!

2008-11-09 @ 12:12:53
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Pian

Skönt att han åkte ut!!

2008-11-12 @ 08:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0