På jobbet

Sitter just nu på jobbet, har någon minut över medans att jag väntar på att min vän för dagen ska äta. Sen ska vi och göra inköpen för helgen.

Hemma har jag börjat att göra en myshörna inne i en garderob!! till ungarna. Hit intills är tyget, "sitt rampen?" madrassen och lite kuddar på plats. Nu ska det upp lite hyllor, spottar, en ljus slinga, ett draperi och deras böcker. Meningen är att de ska kunna gå in där och ha en lugn stund för sig själv...... hoppas jag :) Jag har faktiskt fotat under hörnans gång. Sätter upp bilder när det är klart.

Danne håller på att göra i ordning i gamla terrarie rummet, det ska bli en liten verkstad till honom och alla verjktygen där. Vi hoppas på mer ordning då :) Sen tänkte jag att VI börjar med Savannahs hörna i rummet. Det tar alltid ett tag innan JAG vet hur det ska vara och nu så tror jag att jag börjar bli på det klara med det. Du ser Tomas, det är nog likadant hemma hos oss som hos alla andra :D

Nä nu ska jag vidare och jobba på, avslutar med en härlig bild jag fick på mailen. Helt fantastiskt helt enkelt.



CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0