Till salu

Hejsan svejsan i lingonskogen :)
Har börjat gå igenom lite i mina garderober... eller ja det gjorde jag för ett bra tag sen men då fanns det ännu lite som jag inte vilje sälja, bla min svarta skinn korsett!! Men har kommit fram till efter mycket vånda att jag kommer inte att använda den. Har haft på mig den två gånger och fler gånger lär det inte bli. Den har nu hängt i min garderob och samlat damm bara. så är det någon som är intresserad eller om ni vet någon som ni tror är intresserad så förpassa dom till min sida.


Denna kommer från http://www.ofcorsetis.com/ Min ser ungefärligt ut som denna fast mycket snyggare och den har fler skenor fram än denna. Min har ingen knäppning fram endast snörningen bak. Kanske något omständigare att få än en som är framknäppt. Men en framknäppt korsett måste oxå snöras hur som haver skorna skaver. Och sen har då den modellen jag har mer skenor fram vilket betyder att du kan snöra den ännu hårdare. OCH det är stål skenor, inga plast. Man känner riktigt stadgan i den när man har den på jämfört med billigare korsetter med plast skenor i. Om ni går in på hemsidan jag länkade till så finns det en storlekstabell där.
Storlek: M
Pris: 600 kr

Sen har jag ett par cowboystövlar med som jag säljer (hmm efter samma vånda som med korsetten) . Köpte dom själv av Minna för 1000 kr och har gått i dom en gång. De var för stora på mig. Det står att det är 38 men de är rätt breda i foten så jag fick ha såna tjocka lurviga inläggs sulor i :) men de var ändå för stora.

Fasiken (skulle slänga in bilderna på dom här) trodde jag hade mailat fotona på skorna på min mail men det hade jag inte. Bilderna på dom är i min gamla dator och den kommer jag inte in i just nu. Nå beskriver dom så lägger jag in foto på dom imorgon. De är bruna, lite blanka i skinnet, skiftar som i svart, har sydda sömmar (typ guldfärgad tjock tråd)i mönster på skaften och på själva ovan delen av foten. Hög klack, 9 cm, ingen fet cobysar klack utan en smäckarare, fortfarande i cowboy stil. Sen har de mönster under sulan med. Ett tunt mocka likande foder. Lite fyrkantiga fram förstås, spetsiga. Skit snygga är dom! Men i och med att de är lite för stora så blir det svårt att gå i när de är så höga.
Priset på dom är 700 kr

Bloggar om dagen imorgon, vi var på planeringsdag och hade det verkligt trevligt, jobbigt, man var trött som tusan men trevligt, roligt och annorlunda mot slutet :)

CU tomorrow

Kommentarer
Postat av: Pia S

Hej har du kvar stövlarna jag kommer ev upp till julen vi kan väl ses och höras då???Kramis från en nybliven FARMOR(28/10) till en gosse 4,9 kg 54 cm lång.

2008-11-23 @ 02:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0