Eftermiddag

Har just kommit hem från stan.... det lät ju som jag bor i byn men det gör jag ju inte. Vi bor reltaivt i centrum kan man säga. Men jag var och inhandlade kaffe och förde Jonte till buss stationen. Han har åkt till Linnea i Luleå. Roligt att han äntligen gjorde det, för Linneas skull med. Hon har velat länge att han ska komma dit men min son e ju hemma människan nummer 1.

Sitter och väntar på Danne han har farit till apoteket och sen ska han hämta pizza. Han har ju inte varit så kry sista dagarna, haft magsjuka! Hujja då (uttallas hojja här uppe). Jonathan hade förra veckan och nu Danne då. Börjar nog bli lite inbillningssjuk, bara jag skrev ordet så började jag må illa :)

Skönt med fredag iallafall, nog för att jag varit ledig nu men det är skönt för det. Ska kolla Idol ikväll, det är ju två med här "uppifrån" kan man väl säga, Kevin och LouLou. Imorgon kommer Dennis, det ska bli skönt att han äntligen är hemma. Man saknar honom de veckor han är hos Gärre. Nog för att han tittar in här i stort sett dagligen ändå men det är inte samma sak som när han är hemma.

Rasmus saknar nog vintern, han har klätt på sig med vintermössa och tjock jackan och går runt och leker vinter säger han. Savannah har sommar för hon är nästan näck, endast troller på.

Rasmus tycker om att rita och han använder ofta mycket färger när han gör det. Jag måste bara sätta in vad han gjorde i paint. Paint är ju ett rätt litet program och jag som håller på med photoshopen tycker det är "krångligt" med paint :s

Rasmus teckning. Gjord i paint

Visst är det fint, man ser att det är ett träd som har det väldigt kallt runt sig.
Undrar om det är solen, den bruna fläcken?!

CU

Kommentarer
Postat av: Jonna

hoppas nu att ni resten klarar er från magsjukan nu! =) håller tummarna. åh vilken söt bild Rasmus hade ritat! kanske sveriges nya konstnär? ;D

rings snart! love you!

2008-10-18 @ 17:45:06
URL: http://johnieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0