Herre jäklar då

vad rottisarna rök ihop!! Fick gå in med vatten för att skilja dom åt. Hörde ett välkänt ljud från när jag hade Tiara och Jennie, dom två kunde ju gå omkring och irritera varann i flera timmar och sen bara small det. Men X och Nellie brukar inte ha såna fighter, det händer nångång då och då. Första gången jag hörde det så var det nästan så att jag hade saknat det, ja just så var det. Till dagens fight, de var i hallen och jag såg att de stod och mätte sig med varann men det verkade lugnt och sen ett tu tre small det. Någon skrek som fan, trodde Hera hamnat i mitten, rusade upp men det var bestarna på två. Nå Nellie är blöt på skallen, lite tuffsig men inga sår, X gick och tjurade in i sin bur och efter översyn så verkar han också klarat av det utan skråmor, det låter mer än det är.

Då till att undersöka vad som startade det, och vad hittar jag, ett ben!!! Danne har börjat ge ben åt dom när de lämnas ensamma hemma men glömt att ta bort Nellies, hon käkar inte upp dom. Och det hade Exo sett så han låg och vaktade det. Tog bort det så man slipper fler sammandrabbningar.

nej nu ska jag börja göra mig iordning för jobbet

CU

Kommentarer
Postat av: Jonna

oherregud, skulle nog ha skitit ner mig ifall jag var där :D dom två "bestarna" =). hur är det annars då? :)

2008-10-03 @ 17:47:49
URL: http://johnieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0