Jipiiiiii

Fast jag kanske inte ska jubla ännu. Igår flyttade jag ju runt på alla gojor. Jakosarna och Tintin hamnade in det ofärdiga gojrummet. Till natten hängde jag upp ett skynke i öppningen och det verkade passa Barbro betydligt mycket bättre. I morse har hon inte gapat alls, ja nå nått tjut men det är ju överkommligt, inga gojor är ju helt tysta som sagt. Men det var som en helt annan fågel.

Har städat åt henne och Hubbe idag och åt Tintin, det är i deras burar det ser ut som ett bomb nedslag efter två dar. Så nu väntar Moa och Ellen på städning de med men det tar jag under dagen. Nu ska vi ut och köpa lite hundmat och handla lite.

See you all folks

Kommentarer
Postat av: Pia

Man ska ju leva i nuet, så jubla på!!! :o)

Ha en skön söndag!

//Pia

2008-10-05 @ 13:08:12
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hejsan hej i stugan!



Natt i skåne, klockan står på 6 och här smyger jag runt på nätet i natten s . Fast... Jag tror det är bra ibland att ta sig tid för detta. Vad tror du Anna? Jag hoppas ni har det gott, ni alla i familjen?



Kram Sussi

2008-10-09 @ 00:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0