Utmärkelse

Fick en utmärkelse av Fia :) Det var ju lite kul och tack Fia för att du valde att skicka till såna jag inte har på min blogg.



Som tack för utmärkelsen för jag denna vidare genom att genomföra följande punkter:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån!
3. Nominera minst 7 andra.
4. Länka till dom i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Jag nominerar följande 7, Eira, Irina, TösenHenriksson, Mia, Pia och Åsa

Svär inte åt mig Henriksson, hjälper dig att länka om du vill :D

Ha det gott brudar

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack, va gullig du är!!

Hur gör man för att länka i inlägget utan att hela länkens adress syns?

2008-10-15 @ 13:03:44
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tackar .... det finns ju risk att jag oxå behöver lite hjälp :-)

2008-10-16 @ 18:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0