Vad bloggar man om

Efter att nu har surfat runt ett tag på andras bloggar så tycker jag att alla andra är så fyndiga i vad de bloggar om. Jag bloggar om våra djur, ungarna och vardagen. Javisst det e ju vi det, djur har vi i massor som både ställer till och kan vara riktigt roliga att ha att göra med :) Men nu när gojrummet e i stort sett klart så tänkte jag att jag ska byta inriktning på bloggandet.

Vad bloggar man om då? Jag har funderat på
Dagens outfit- *gapskrattar* ni vet alla mode bloggar har ju det. Men insåg att det går ju bort, ni som känner mig och vet hur jag går klädd håller nog med mig :)
Mina hobbys- Funderade över det, men kom fram till att jag inte har någon direkt hobby. Jag kan ju alltid fota min halsduk som jag faktiskt håller på att sticka.
Min träning- Tittade neråt på magen, såg ringen som lagt sig där och hajade att det var ju ett tag sen det med :)
Att göra seriösa och djupa inlägg- Min dotter frågade mig och höll upp en träljus stake i form av en gris som nån av de äldre sönerna gjort -Mamma vad är det här? Jag tittar på den och säger att det är ett digital foto så det där med seriösa inlägg går bort.
Våra fritids aktiviteter- Vi jobbar båda skift och oftast tvärt emot varann. Vill man göra något ihop med barnen utan att bli galen, då bör man vara två. Så då kan vi tex fara bort 2ggr/6 veckor utan att ta semester (om vi vill göra nått en helg, en lördag eller en söndag på olika veckor)

Jag tror jag fortsätter som förr med bara aningen mindre djur :)

Ha det gott till nästa gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0