Messat med Petra

Messade med Petra på morgonen. Natten har tydligen gått bra för Saga. Petra och Janne sover ju på Ronald McDonalds hotell nu och de har inte ringt något under natten från avdelningen sa hon. De var på väg dit nu och hon trodde de skulle få sova med henne i natt :) Hon skulle ringa senare när hon pratat med läkaren.

Vi är nu på väg med Rasmus till Kalix, han är mitt i en adhd utredning. Han har redan varit på två test dagar och ska på en till idag. Men det är sista sen får vi väl utlåtande när de sammanställt resultaten. Huvva, har ju en del erfarenheter från olika håll i olika åldrar av adhd och jag är redan låååångt fram i mina funderingar. Tänker på tonåren, hur ska det bli? Jag håller redan på att tillverka en plan för hur jag ska göra om det är så. Men vad jag defentivt ska göra är nog att starta upp en förening för barn och anhöriga i Haparanda om adhd. Kanske det redan finns, men jag har inte hört om nått nätverk ialf.

CU

Kommentarer
Postat av: Johanna

Anna, jag tycker det låter som en jättebra idé om en förening för anhöriga och barn med ADHD.

2009-04-02 @ 10:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0