Vilken morgon

Alltså jag är ledig och skulle få sova till 08 ialf för då ska Danne upp. Men vad vaknar jag av 06.45!!!! Jo dom där förbannade jakosarna började härma Nikita när hon skäller. Dennis klev upp och for och jobba, ja då börjar dom och skälla. Ibland är dom bara för mycket!!!

En morrande ledig mamma


Satt och letade någon passande bild, var in en gång till gojorna och bad dem hålla igen en viss sak och konstigt nog så blev de tyst. Har läst nånstans att gojor räknar in flocken på morgonen, kanske det var de de ville se, vem som var vaken???
Knasiga djur, men tysta är de nu ialf :)

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; tack så mkt :D

gör du då?

2009-04-09 @ 11:00:44
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men oj vad det låter bekant :-)

Längtar tills voljären är klar och fåglarna är ute.

Nu behöver mina tinnitus öron lite semester, Charlie är inga problem det är den där satans Märta som har upptäckt att fönstrena kanske går sönder om jag drag höga C eller vad de nu heter :-)

2009-04-09 @ 15:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0