Bilder från igår

Glömde bort att jag lovade sätta in bilder från vår stranddag igår. Det var nu inte så mycket att komma till Gud med men det var rätt skönt att slippa sanden :)

Ungarna försökte skapa lite kontakter med dessa barn. Det kom 10 ungar med några äldre personer i släptåg. Gubben hade en visselpipa, ni vet en sån man har på gympan!

Den tjöt han i titt och tätt...... sitt ner, fika, kom hit, lyssna osv. Tänkte på min gamla gympalärare när jag hörde den. Det lät inte trevligt år 2009 ska jag säga!

Utsikt från filten :)

Ungarna på fika.

Kommit från jobbet precis, är rätt trött. Sista extra passet gjort. Nu är jag ledig imorgon, det ska bli riktigt skönt. Väntar på att Bejan och Lasse ska komma. De skulle kika in en sväng. Avslutar med en bild på Savannahs bruna ben :)


Det är lite taskig kvalitet på bilderna, fotat med mobben. Annars tar den jätte bra bilder tom i mörker. Men när man zoomar, då grynar det sig en del.

CU tomorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0