Döden är inte död

Ikväll hade jag tänkt göra nått så annorlunda som sitta bakom datorn! Jag gör ju aldrig det :s Nä men jag har faktiskt planerat att byta blogg portal. Har hittat en som verkar ha så mycket mer än blogg.se. Har gjort ett konto som jag sitter och provar mig fram på. Det är ju inställningar hit och dit och bla bla. Anledningen att jag bloggar är just pga denna är så lätt att hålla på med, inga konstigheter alls. Började faktiskt blogga på en annan protal först men den var så tjafisg när man skulle lägga in bilder. Sen skulle du byta sida när du skulle göra inlägg och klicka hit och dit för att se det o ja tjafsigt värre var det.

Men nu ville jag verkigen sitta och undersöka, kolla hur man gör på den andra, det verkar rörig men det är det ju alltid i blörjan. OCH det stora OCHET, går det inte att importera/exportera denna blogg dit då byter jag inte!!

Anledningen till att jag inte fått detta gjort ikväll heter Minna och Linda. Minna kom först och vi hade några trevliga timmar med mycket prat, en treo, kaffe, cigg och kyckling enchiladas. Linda kom och vi fortsatte med kaffe, enchiladas och cigg :) Sen började jag lägga ungarna, fastnade framför tv:n. Kollade detta nya program "Det stora grå" tror jag det hette. Ett program och det paranormala, spöken och annat. Det ska gå som serie, väckte tankar som hur förklarar men det man ser, hör, känner? Men jag känner att jag inte behöver förklara mig. Jag har hållit på med olika saker inom det området i över 20 år. Och numer så tänker jag, jag vet vad jag upplever och vad andra tror om de upplevelserna får stå för dom. Jag VET att det finns något efter detta, döden är inte död.


Vi tar in på nästa hållplats i väntan på att fortsätta vår bana. Jag vet att jag än en gång får träffa dem jag sörjer både djur och människor. Och jag träffar mina djur nu i mina egna hypnotiska tillstånd, snurrigt va? Det är väl bra, döden skrämmer inte då. Hinduerna ser döden som ett kläd ombyte, ett rätt bra sätt tycker jag. Förenklat sett så när du gör goda gärningar får du bättre karma och till slut slipper du återfödelsen, du uppnår Nirvana och själen upplöses i alltet.



Nu tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0