Gud så skönt

Jag är ännu ledig idag och imorgon. Jag har inte haft tre ledigt sen jag började jobba efter semestern. Skuld timmarna för året är klar om jag inte räknat fel. Solen skiner idag och jag ska börja att rengöra poolen, vi tömde ju den igår. Så nu ska den skuras och hängas upp för tork. Perfekt väder för det, sol och blåst. Sanna frågade om vi ska dra på stranden, men nja det tror jag inte. Det är lite rått i luften. Graderna stiger iofs fort, det var 14 för en timme sen, nu är det 16. Så visst dagen kan bli riktigt varm.

Nellie är i höglöpet, X grinar och gnäller. Han är helt nojig. Fast det går bra ändå, vi har ju burar så vi växlar emellan dom. De är ute några timmar var i stöten. Fast sen när han är ute så står han och irriterar Nelli, han står utan för hennes galler och gnäller och hon blir skit pisst. Jäklar vad hon kan skälla åt honom.

Hera ska ju in i löp nåsta månad. Satte ut en annons på blocket om parning. Och igår fick jag svar av en tjej från Kalix, hon har en renrasig jack russel. Mailade henne igår, vill ju träffa dom lite med så man ser vad det är för krabat.

Gjorde stans miss nyss. Gick här mellan varven och skulle släppa ut Exo på pink och bajs efter maten och glömmer och sätta in Nellie först! När jag kommer på det visste jag inte var hon var. Tänk om de två skulle lyckas, de är hel syskon, inte bra.

Nä nu ska jag sätta igång med morgon sysslor, alla djuren ska ha mat, gojorna då, hundarna har fått. Sen ska jag vika tvätt, tvätta upp en maskin till. Sen börjar ute görat. Måste kolla till sköldisarna med. Hubbe ropar Fuck you till mig så han är nog less på att vänta på maten :)

Ha det gott vänner

Kommentarer
Postat av: frida

Jo han kände igen jocke:) Är som kul för han nu för nu har vi bara gizmo, inga katter ingen annan hund så han är bortskämd nanting:) hahah ligger här i soffan bredvid mig morgontröttare hund får man leta efter:) hahaha



jo vi håller på att leta nytt boeende så när vi har flyttat blir de ikea absolut:)



Lycka till me poolrengöringen!:)



Kraaam

2009-08-13 @ 10:33:00
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0