Kväller

Badade bastu med ungarna vid 19, tvättade dreadsen. Efter en timme ca så fönade jag dom torrare, Linda kom så hon hjälpte mig att vaxa, tackar Linda, det underlättade verkligen. Jag och Dennis har varit hos Bejan och Lasse en sväng och kollat. Det tar sig sa mordbrännan mer och mer blir i ordning. Det lät så konstigt när jag ringde henne och frågade var dom var, hemma säger hon. Hemma är ju i Stockholm. Det ska bli så kul när de är här.

Nu har jag gått igenom och kollat hur mycket hår som smitit ur men det var faktiskt nästan inget, hade lite i nacken, men jag tror jag fick in det. Sen hade jag lite som vuxit ihop men Linda drog i sär så det ordnade sig med. Tänk att de var ännu fuktiga vissa av dom, de som blivit kompaktare.

Nu ska jag gå och titta tv och änga mig åt min nya "har lite att göra" sysselsättning. Snurra hår rötterna :) vet ni hur skönt det är! Ja om jag inte råkar få tag i en där jag är öm för att jag snurrat den så mycket.

Natti på er så hörs vi

Kommentarer
Postat av: frida

hej hoppp!:)



De verkar vara ett himla jobb med dreads?:) Men fan va snyggt de är:) har alltid velat testa men är för feg så de har aldrig blivit av!:)



Snart blir de en ikea tripp då ska vi komma förbi:) Är förövrigt tillsammans me jocke igen, han som jag va tillsammans me när jag köpte gizmo:)



Så de blir kul för han och er att träffas igen:)



Ha de bra så länge!:)



Kram

2009-08-10 @ 16:27:22
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0