Stämmer detta....

så är sommaren slut efter nästa vecka.
http://vader.aftonbladet.se/vaer.aspx?lat=65,83&lon=24,13&m=10&sted=Haparanda

Sista soldagen imorgon, sen blir det molningt och regn, tempen sjunker drastiskt. Det är för sent på sommaren för att det ska orka upp igen ialf här upp i Happis. Nå vi får tacka för den fina sommaren vi haft. Sol i över 8 veckor, en av dom var mulen, kall och trist men resten har väl varit för härlig. Men nu Henriksson kommer ditt väder, hösten närmar sig :)

Nu kirves, eller som Savannah sa -Ja vi far till Krives :)

CU

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, ni kan verkligen vara nöjda med sommaren.. Norrbotten överhuvudtaget, tror jag..

Det jag är mest missnöjd med är inte bristen på sol utan att korkade jag valde att vara hemmavid i tre veckor. Ingen vila, bara vardagliga måsten hela tiden!! :o( Men jag ser fram emot min höst/vintervecka hemma hos mamma.. helt ensam ska jag åka upp till henne!! Nice!

Ha det gott!! Kram!

2009-08-08 @ 22:00:59
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0