You wouldn't like me when I'm angry

Har tillbringat 1½ timme på dass, med dreadsen. Har vaxat, snurrat med bakpulväh, och dragit in det som kommit ut. Avslutade med att snurra varje dreds och föna ordentligt. Det gör att vaxet smälter in i dreadsen. Fan jag har beställt lite jox från dreadhead för snart en månad sen och jag har ännu inte fått mina grejor.

    

Jag gillar egentligen inte att vaxa dreadsen, de blir så tunga och liksom "blöta" eller hur jag nu ska beskriva det. Buttan är bra till att ta bort den vaxiga känslan och sen luktar det gott med. Sprayen är bra att få rötterna att dreada sig och betydligt enklare att få ditt än vax eller gelet. Gelet är annars skit bra men det blir lite sockrigt i hårbotten av det. Det ser ut som man har mjäll eller nått. Sedan riktigt dread peppar så jag slipper ha bakpulver i skallen :) Men man tager vad man haver heter det ju. Måste maila dit och fråga vad som hänt. Jag vet att dreadhead har problem med sidan och jobbar på så gott det går. Men nu börjar tom mitt tålamod att tryta!

Jag borde kanske maila in en bild med texten "You wouldn't like me when I'm angry" :)



Kolla vd jag hittade idag när jag googlade runt, snyggare dreads har jag adlrig sett. Såna skulle jag osså vilja ha, fan att man inte är krullhårig!!



Visst var dom snygga, fy vad fusk alltså!! Här får man kämpa häcken av sig för att få någorlunda snygga dreads, de låter bara bli att kamma sig, snurra nångång och ev lite vax. Sen blir de bara sånna!

Nä nu morogn fika, har inte gjort det än, så det får väl gå som lunch idag.

CU

Kommentarer
Postat av: frida

såg ut som en kompis till mig:) han har såna långa och fina:):):):)

2009-08-20 @ 19:01:44
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0