Dags igen

Det börjar väl vara dags att skriva lite i bloggen med. Idag har jag varit och lämnat prover, hela 11 rör!!! trodde de tänkte tömma mig på blod :) Sen har jag jobbat och jobbat och jobbat. Men imorgon är det återigen sista dagen för denna gång. På lördag har vi personalfest, det ska bli så jävla roligt. Ser verkligen fram emot det. Tänk att bara få vara sig själv inte mamma på en hel kväll. När man har små barn så uppskattar man det mellan varven. De små liven ska vara hos systeryster i Harrioja och de större liven ska vara med hundarna hela kvällen, det har de lovat.

 

Linda har varit här idag och fixat lite med Savannahs hår. Och skickade jätte fina bilder på henne till mig på jobbet. Hon blir den lilla damen som sin kusin, älskar smink, kläder, skor och hår. När jag skrev det så påminde det mig om en till person, nämligen.............. mig själv ;D

 

 

 

 

Rasmus bygger mycket med sitt GeoMag, han gör otroliga konstvärk med dom. Och det är inte så lätt att få kulor och stavar rätt med brickor emellan. Men han bygger verkliga fantasi grejor. Kolla här och det här är en mindre variant.

 

 

 

Nä nu ska jag se lite tv men sätter in den andra bilden på vår lilla prinsessa som avslut, den var så vacker. Men det e klart då var det ju ett vackert motiv med.

 

 

 

 

Nattinatti folks


Kommentarer
Postat av: Irina

Vad söta barn du har! :)

Dem där GeoMag var jätteinne i Italien när jag bodde där, har väntat på att de ska dyka upp i Sverige oxå. Dem är jätteroliga o hålla på med :)

2009-02-06 @ 15:27:52
Postat av: Linnéa

Oj vad långt hår Savannah har fått! Jag måste ju nästan komma och hälsa på er någon dag här så att jag får träffa allihopa igen:)

2009-02-07 @ 13:28:59
URL: http://liunnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0