Dennis som osså blitt stor

Det känns så otoroligt att pojkarna... ....det har jag alltid sagt om dom, pojkarna. Alla vet vem jag pratar om när jag säger pojkarna. Rasmus och Savannah är småisarna eller småungarna. 

Men vad jag skulle komma till var att det känns så otroligt konstigt att de blivit så stora. Jonte fyllde 20 år, ingen tonåring längre och har fått egen lägenhet och jobbar. Dennis har fått körkort nu och kör bil, alldelens själv!!!!! Och allt hände på nästan samma dag. Mammas små pojkar är inte små nått mer och letar tomtenissar i rummet kring jul :)

 

Vrooooom här far han iväg i sin egen bil :) Knasigt!

 

Festen gick bara bra annars. Jag var med och sjöng singstar, plockade tomflaskor och glas, umgicks och blev utmanad i armbrytning. Trotts att jag är liten tog det många år innan pojkarna tog mig i det, tror att det är först de sista två åren det fixat ner morsan i det. Jag har varit som en måttstock, när jag får ner morsan så, hehe.

23.30 började jag avblåsa festen för krogavgång och det tror jag var rätt lagomt med tanke på hur mycket de tagit i varje ben :)

 

CU


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ha Ha oj vad jag skrattade när du skrev att Dennis kör alldeles själv .. men förstår vad du menar, de kommer att kännas helt knäppt den dagen Jeppsson får körkort och drar iväg men samtidigt SÅ SKÖNT. Grattis Dennis från mig .... skönt att äntligen få den efterlängtade lappen :-)

2009-02-16 @ 19:33:03
Postat av: Pia

Ja, f-n vad tiden går! Mina är på sitt 16:e år nu.. gymnasiet till hösten..

2009-02-16 @ 19:56:24
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0