Äntligen lite tid över till bloggen

Jag har jobbat hela julen och nyårs helgen med. Danne jobbar ju på samma jobb som jag och vi går nästan helt tvärt emot varann så för det första känns det som om man jobbar dubbelt så mycket. Man får inte så mycket ledighet heller hemma för då jobbar ju han. Sen när man har två småttingar och ont om ork så får de komma först, städning och annat tjafs får komma därefter. Ja och sen är det alla djuren som oxå måste ha sitt. Som just nu, har en hel del att pyssla med idag så då har jag som vanligt Tintin med mig här vid datorn för att hon ska hinna få lite sällskap och vara med sin älskade matte ett tag. Ikväll innan läggdags för gojorna så planerar jag att umgås med Ellen. Hon är så stor och inte lika säker på att hålla i sig som Tinitin. Så när jag är med Ellen så är det lite lugnare aktiviteter.

Har ju var it lite dålig på att slänga in bilder så nu tar vi det. Här kommer några från Rasmus julfest. Var så förbannad på kameran. Vi har ju två digital kameror och jag glömde förstås att ta med den bättre. Den lilla vi har är så dålig att fokusera i mörker oavsett vad man har för inställning. Men men man ser ju att vi var där ialf :)


Lucia tåget.


Systers flicka Alva till höger om Lucian.

           
Rasmus längst fram med rutig skjorta.

Sen var det fika och lotter efteråt. Det var vår första julfest på Grankulleskolan. Jätte trevligt hade vi. Lotteri dragningen blev riktigt spännande, jag och Maria Boman hade tävling till slut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0