Sen kom julen

Att klä julgranen är något som Rasmus verkligen ser fram emot. Han tjatade redan i början av december. Vi brukar inte klä förän dagen innan julafton men i år gav jag mig. Danne och ungarna fixade den medans jag jobbade en kväll

           
Den blev jätte fin :)

På själva julafton var vi hos min syster som brukligt är, nyår firar vi alltid hos oss. Medans vi väntar på att få börja äta ser det ut så här.


Alexander, Dennis, Jonathan, Lasse, Annika och Alva


Alf, Rasmus, Alle, Alva, Dennis och Jonathan


Savannah tyckte pappren från choklad askarna var väldigt roliga att prassla runt med.


Bejan och Savannah. Traditions enligt, Kalle i bakgrunden. Den missar vi inte någon gång!!

Efter maten kom den efterlängtade figuren, TOMTEN

     

   

Avslutar julafton med en bild på min syster Bejan som bor i Stockholm. Hon har inte varit hemma en jul på säkert 10 år, tycker att hon ser ut att tänka tillbaka på sina egna barndoms jular. Den blev så fridfull på nått vis mitt i kaoset av julklappar, tomtar och barn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0