Beachen på Storgatan

Idag hade vi strand träff hemma hos oss istället. Det var ju lite mulet och åskan såg ut att hänga i luften så vi beslöt oss för att vara hos oss istället. Sanna och Linda, Tommy plus ungar dök upp hos oss. Det enda som saknades var sand på filten :)


Poolen var inte varm, inte enligt vuxna mått iallafall, 19.5 grader på morgonen! Men ungarna badade som galningar. Vi vuxna nöjde oss med kaffe, bullar och kakor på altanen.


Emil, William, Rasmus och liten Vannna längst fram.

Det andra som var annorlunda var att nu hade Danne sällskap i snickrandet. Jag inbillar mig att han kanske tyckte det var kul med sällskap men det kanske är tvärtom :)


Här har även Kevin, Rasmus kompis tittat förbi. Han hade just hoppat i när Rasmus gjorde en kanonkula, tror nog inte att den var så poulär.

Vädret har varit si och så idag. Vi har ju alltid varmt på altanen. Tror inte vi hade blivit långvariga på stranden. Nu känner jag att jag är jätte trött. Så jag bjuder familjen på pizzerian idag. Savannah vill gå på Bacchus, där kallar de henne för Seniorita :)

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0